Tinichigeria dupa varsta de 29 de ani (si cateva luni..)

 Am un mecanic foarte bun, cu care lucrez de peste 10 ani. Orice problema am, ma duc la el, rezolva. De curand, am facut doua accidente succesive cu masina masina iubitei mele. La primul (n-a fost vina mea) a iesit o juna si mi-a taiat calea (capota motor, ornamnte, traggere etc). Si a trebuit sa repar masina. Ducandu-ma sa iau capota de la motor, sub pod la Vacaresti, nu sunt atent si intru eu intr-o tipa care se oprise fara rost desi plecase dupa loc. Continuarea? far spart si aripa drepata. Tipa se da jos si spune cu naduf:

- Domnu, da'.. ati mai lovit-o tot acolo, e cam dubios.

- Pai sa facem amiabila zic, imi pare rau, nu am fost atent, sunt vinovat.

- Nu stiu ce sa zic, zice cucoana tafnoasa. 

Pff, ma gandesc, am dat de una care crede ca vreau sa imi repar masina pe casco al meu, fiind vinovat ca am intrat in ea. Multa scenarita, de cand cu covidul asta.

Am facut amiabila, a inteles ca nu i-am facut nicio "manevra".. Prima tentativa de amiabila a fost pe capota masinii ei, unde, pentru ca batea vantul si nu aveam niciunl dintre noi pix..am hotarat sa mergem la prima benzinarie. Ajunsi acolo, nu mai gasesc cartea mea de identitate. O scosesem, tipa o vazuse, am cautat-o prin masina fara succes.. Plecam de acolo, ma duc sa iau capota de la masina si pe drum, ma gandesc: daca mi-a cazut cartea de identitate in locul unde am oprit prima oara. Ce sa va zic? ora 13, Mihai Bravu spre Dirstor, parcare spic.. in locul unde oprisem noi, parcare inca libera.. gasesc cartea de identitate pe jos, problema rezolvata.

Ma duc la mecanic si ala, care se astepta doar sa imi schimbe capota.. se uita lung si zice.."Mah, da'.. asta nu e masina cu care ai fost prima data? ce dracu ca tin minte ce aveam de facut.."

-Pai sti, Adriane, am mai lovit-o o data.. 

Omul rade si se uita la mine ca la ultimul tembel, gandindu-se ca nu ar trebui sa conduc..

Comand..aripa, far, tragger, si ma cheama omul sa ..o repare peste doua zile. O repara, insa, ramane ceva nealiniat la far si o reprogrameaza pt o alta zi sa schimbe nu stiu ce cadru. 

Vineri am intarziat cu masina si  nu a putut sa ma mai ia, si zice.. vino luni! (adica azi). Azi dimineata, o las pe iubita mea la munca dimineata si ma duc urgent la loganu meu sa nu intarzii la munca. Cand ajung pe barbu vacarescu imi aduc aminte: Adrian.. aveam programare, trebuia sa fiu la 8 la el si am intarziat.. Il sun repede, il intreb daca a luat alta masina si zice.. "tocmai aveam un Tiguan sa il bag,dar hai ca ti-am promis, ce sa fac, te astept" imi spune el, zambind, si eu intelegand ca.. tre sa fiu ..omenos la sfarsit. 

In momentul in care am intrat in curtea servisului.. realizez ca ..eu sunt..cu loganul meu si nu cu masina iubitei. ce sa ma mai intorc?, m-am dus direct la Adrian, mecanicul meu de 10 ani..si in timp ce eu parcam la Glucoza in curte.. un Tiguan pleca (zic n-o fi chiar ala, adica asa speram).

Adrian ma vede cu loganu' si face din mana semn: care e treaba?

- Stii, boss, m-am ramolit.. AM uitat sa iau masina sotiei mele, m-am incurcat in logan si.. uite!. 

- Mah, tu faci misto de mine? ce dracu, am lasat clientu' sa plece si tu imi spui ca ai incurcat masinile?

- Stiu, nu pare verosimil, dar chiar asta s-a intamplat...

Am sunat-o sa ii zic si s-a pisat pe ea de ras. Nu stiu cum ma scot cu Adrian, mecanicul meu dar sper ca macar EA sa isi aduca aminte ca miercuri dimineata tre sa ma duc cu masina ei..la service, nu cu a mea.

Inre timp, am cautat in studii medicale, cica dementa nu se instaleaza la varsta de 29 de ani (si cateva luni) cat am eu, dar poate o fi de la "iubire"? ca nu-mi dau seama.

Asta e cand o arzi pe bogatie si fiecare cu masina lui. Aveti grija cu iubirea, cauzeaza

Si daca vreti un mecanic bun.. vi-l recomand pe Adrian! Iertator, bland, bun mecanic..La Glucoza




Comentarii

Postări populare