joi, 19 ianuarie 2017

cine zice ca votantii psd sunt boi?

Am dat un share unui post despre.. boi si a inceput polemica , din pacate, intre prietenii mei, unii dintre ei chiar ..pesedisti infocati. pe sistemul "csf? ncsf!.." insist asupra unui lucru:
"TUAAAAATAA" (si am pus ghilimele ca sa nu corecteze f-un "gramaticalist") clasa politica romaneasca este o cloaca imputita. Eu personal, consider PSD_ul si toate progeniturile lui ulterioara (unpr- cu tot cu oprea, partidu lu' geoana , alde si tuate celelalte partide) niste INFECTII care ne-au tinut pe loc atatia ani. In nmod particular, PDL-ul a fost viermele ucigas ce a infestat un popor adanc slabit de psd.
Din pacate, toti cei (care mai sunt in lista mea) simpatizanti psd sau.. membri sau afiliati cumva .. nu ma pot determina sa imi tin gura. Sa nu uit, cea mai mare dezamagire ever a fost (si va ramane) pnl-ul, indobitocit si asurzit de un maimutzoi cu un scrot inalt dar din pacate gol (si ma refer la antonescu -"presedintele meu" cum il numeau unii) care a lasat in urma sa brese prin care s-au propagat putrefactii politice ca ..gorghiu.. becali.. si altii.
Nu in ultimul rand, am observat ca de cate ori zic ceva de psd.. imi sar prietenii in cap ca l-am votat pe johannis.. pe cand cei care il simpatizeaza ma cearta cand zic ceva de el.. pai, fratilor, pararea mea despre presedinte este ca si el face parte din aceeasi infectie. Eu nu am niciun dubiu ca e santajabil cu casele luate pe numele nevesti-si si nu am niciun dubiu ca de fapt ar trebui sa NU fie presedinte, la fel cum nu am niciun dubiu ca e imbecil, cu IQ sub 90 si care mai devreme sau mai tarziu o va comite grav si va ajunge langa constantinescu, pe lista celor mai mari esecuri politice ale vremii.
Da, l-am votat pe johannis. Nu am lipsit niciodata la niciun vot. Si daca ar fi singura optiune in fata ORICUI din psd, l-as mai vota odata, pastrandu-mi aceasi parere proasta despre el.
Am crezut ca.. cei care ma cunosc, realizeaza faptul ca, asa cum am mai spus-o de nenumarate ori, am capacitatea de a aprecia un fapt, o fapta, o decizie a cuiva CHIAR DACA nu as vrea sa beau o cafea macar, cu acea persoana. Poate sa fie cel mai mare imbecil in viata, dar daca face o fapta.. buna, are aprecierea mea, EXCLUSIV pentru acea fapta. Din pacate, am iesit degeaqba din comunism.. in comunism, daca erai bun inter-un domeniu te faceau sef..
revenind..
exista cativa oameni care mi-au castigat respectul si acestia sunt: Dacian Ciolos - cel mai bun premier din 90 incoace.. Voiculescu - fostul ministru al sanatatii si fostul minsitru al educatiei dl Mircea Dumitru..
Pe acesti oameni, i-as urma in absolut orice constructie politica, mie personal, sunt singurii care mi-au dovedit decenta in actul politic, determinarea de a schimba ceva in bine, luciditatea si mai ales etica lor. Restul, fara niciun fel de exceptie, sunt niste nulitati, niste hoti si niste maimuztoi. Si acum vine momentul in care "elitistii" or sa-mi spuna ca sunt.. pompier, ca nu sunt.. intelegator si asa mai departe.
Sorry, I don't give a shit!
Asa ca ..inchei romaneste (neaos) cu urmatoarele:

fuck PSD, fuck ponta & ghita & neamul lor, fuck dragnea cu toti votantii lui (vii sau morti) fuck johannis, fuck basescu & tot neamu lui de manelisti combinatori fuck udrea cu toate combinatiile ei, fuck gorghiu (proasta neamului) si nu in ultimul rand.. fuck coldea si luluta ca prea vi s-a urcat la cap si o minti ghita nu o minti.. dar la alegeri erati impreuna la oprea acasa si asta nu poti sa imi spui ca e intalnire "oficiala" Si mai mult, daca ghita a prosperat si a luat jdamii de contracte cu statu, tu, luluta puteai sa ii pui frana..

mergeti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu