marți, 16 august 2016

Oameni mici cu posibilități multiple

AM făcut 6 ore și jumătate de la București la Bran! Punct. Dacă mă chema.. tăriceanu sau oprea, (ospătarul ajuns ministru) puneam un girofar sau luam un elicopter și făceam 2 ore maxim. Nu de mult, într-o intersecție din București, niște polițiști au încercat să legitimeze o femeie, care traversa prin loc nepermis. Acest lucru a generat o super-polemică, legată de acțiunea Poliției.. Președintele senatului, tăriceanu, a fost filmat în timp ce ieșea prin spate, de la permise, unde, în mod evident, și-a folosit funcția și ”relațiile” ca să șunteze o coadă de vreo 1000 de persoane. Ce este în neregulă cu noi? Cu țara asta?

Să presupunem, prin absurd, că m-aș face politician (ceea ce nu se va întâmpla niciodată, NU ÎN ȚARA ASTA!), păi.. dacă.. ar trebui să plec, de la București la Bran și aș sta 6 ore în trafic, m-aș lupta din toate puterile mele să fac din această problemă, o problemă de interes național. Dacă aș fi politician și aș sta la o coadă de 1000 de persoane să îmi fac un permis, aș face din această problemă.. o problemă de interes național și nu aș fi politician pe bune, decât după ce aș fi sigur că am făcut tooot ce ar ține de mine, de forța politică pe care o reprezint, de partidul pe care îl am în spate, ca să fac în așa fel încât.. aceste probleme să devină istorie. Știți ce e în neregulă cu această țară? Faptul că a permis unor asemenea nulități (și faptul că nu există majuscule în dreptul numelui lor, nu este o întâmplare, este forma mea de protest) ca tăriceanu, băsescu, udrea, negoiță, blaga, ponta, gorghiu, johannis, boc ( și lista e foarte lungă.. ) au putut accede în funcții de unde, și-au tras ”spuza pe truta proprie”. Nu au făcut absolut nimic pentru această țară, ci numai pentru ei și clanurile lor!
Majoritatea celor care i-au votat, aproape întotdeauna, au fost cei mai mulți PROȘTI. Și nu, nu am nicio sfială să o spun. Inclusiv eu, i-am votat pe unii dintre ei, asta pentru că, m-am încăpățânat să îmi exercit dreptul de vot, luând singurele, cele mai bune opțiuni posibile, care, de exemplu, în cazul lui johannis, a fost cea mai proastă alegere dintre singurele proaste. Mai este în neregulă că oameni de mare capacitate și cu bun potențial, (ca Năstase, pe care îl admir pentru geniul său politic), ca Antonescu (dealtfel un bou..pentru felul în care s-a predat, vom afla la un moment dat și de ce) și mai sunt foarte puțini pe care i-aș menționa,(dar nu o fac) s-au lăsat corupți. De putere (în primul rând) care a atras după sine, evident, avantajele materiale multiple, fiind prinși într-un sistem mercantil, de putere, vândută,  pe viață și pe moarte. Ce se întâmplă astăzi, în politica românească, dincolo de faptul că pute al dracului, este degradant și din păcate, ireversibil din perspectiva direcției. Un punct de vede absolut personal, îmi spune că singura cale prin care noi, ca nație, am mai putea să ne revenim, ar fi.. un război (Doamne ferește), o calamitate, o revoluție (pe bune, nu de-aia comandată de-afară). Altfel? proiecte politice.. UE, NATO.. alianțe strategice.. sunt toate un mare bulshit, din care ”noi”, românii, nu vom avea decât de plătit, niciodată vreun avantaj. de ce? pt că jeguri, ca tăriceanu și ca toți ceilalți menționați mai sus (și ca cei nemenționați) au stricat spiritul. Astăzi, toată lumea vorbește despre „schimbarea clasei politice”, da, este clar ca asta trebuie să se întmple, însă, are cineva încredere în vreun proiect al vreunui politician actual?? Eu unul, NU! Pot spune că mie îmi place Cioloș și îl creditez cu potențial viitor politic, dacă, reușește să stea departe de mizeria partidelor. Pe mine nu mă interesează că se spune,  că e plătit de UE (și atunci johannis de cine e plătit??) pe mine mă interesează să vină unul, cu ”coaie”, care să știe și să și facă! Nu mă interesează să fie ”imaculat” din punct de vedere social (cine este, cu cine se culcă, daca este sau nu homosexual, ce mașină are, ce pantofi poartă ș.a.m.d.), prea îi descoasem și îi căutăm la cv și de-aia ne-am umplut de ospătari și de analfabeți ”doctori”. Există lucruri care se văd, de la început, în discurusl unui om, în charisma lui. dar, suntem oare capabili să citim charisma unui om? ne interesează să facem asta? Nu, citim un cv! căutăm picanterii despre omul respectiv și întotdeauna, opoziția e prima care face asta. De-asta nu au loc liderii adevărați în politică! De-asta promovăm nulități cu cv-uri fabricate și false valori.

Nu știu cât o să mai dureze, până când .. se va întâmpla ceva. Eu simt, așa, charismatic, că foarte curând, acest caatclism care va determina o mișcare inclsuiv pe plan politic, în țara noastră, este pe cale să se întâmple. Sper, din tot sufletul meu, să nu fie un război! Și să nu moară oameni. În inconștiența lor și în cea mai palidă urmă de umanitate și de compasiune pentru poporul român, aceste jeguri, au dus țara într-o zonă din care nu prea mai avem scăpare. Da, cum spunea dementul de mireca badea mai demult, le doresc.. tuturor ălora care au votat psd-ul.. (cât a fost la putere) pdl-ul (la fel,) să se târască pe jos, rupți de foame și de perspectivă, în cel mai mare experiment ”Pavlov”, făcut vreodată pe o masă atât de mare de dobitoci. Da, am fost și eu parte din el..nu mi-e rușine să o recunosc. Dar NU MAI POT! Dacă mâine, începe vreun cataclism.. (repet, Doamen Ferește) și ajung.. să pun mâna pe vreo armă.. păi.. voi, măi, politicenii ăștia cu diplome false, cu copii pe-afară, pe la studii? cu bani tirați prin țări ascunse, măh, voi..unde credeți că ați putea scăpa de mine și de ceilalți, ca mine? cărora le-a ajuns, nesimțirea voastră? Voi..chiar nu simțiți că s-a umplut paharul? că răbdarea românului, este pe terminate? Că cel mai mult și mai tare vă vor jupui idioții care v-au votat pentru găleți de plastic; stricând viitorul copilului meu?
Eu zic așa: astăzi, este deja târziu! Un ”politician” care ar vrea să mai scape, care.. ar mai avea o urmă de decență, de umanitate, ar fi acela care și-ar da demisia din toate funcțiile. Totul este compromis! Binențeles că n-o să miște pe nimeni articolul meu, măh, dar dacă totuși.. apare.. vreun cataclism, să știți, dragi politicieni, draga johannis și toți ceilalți maimuțoi din clasa politică românească, nici Argentina nu e suficeint de departe pentru voi. Veți răspunde în fața legii, pentru toate nenorocirile pe care le-ați făcut sau la care ați fost părtași!

Citesc o știre, conform căreia, cartea lui johannis a fost tradusă în chineză, de către Institutul Cultural Român. Măh, dac este adevărat, că am ajuns să contribuim la cultul unui.. dobitoc, ajuns președinte prin cea mai ciudată conjunctură și cu suflul trădării lui antonescu (un alt dobitoc, suspect de trădare a încrederii politice în schimbul unui șantaj sau recompensă, o să aflăm noi, am mai spus-o) ne merităm soarta. Din punctul meu de vedere, nu este nicio diferență între johannis și ospătarul oprea, cred că dacă ar da împreună un test de inteligență, becali ar ieși câștigător. Și amandoi s-au bucurat (unul încă se bucură) de avantaje ”mărunte”, care gâdilă un ego robust și răsuflat, de președinte parvenit și ușor retard. Și bine citesc, căci e adevărat. Măi, președintele ICR, (care ești tu..), măh, nu ți-e rușine? Măh tu ai auzit de Eminescu? de Blaga ( Lucian Blaga, măh boule)? de Marin Preda? Cum să traduci măh o carte scrisă de un retardat? de ce ai face asta? Ia fă-mi măh și mie o recenzie a acestei cărți, să văd ce ai înțeles tu din ea! dacă, președintele vrea să se promoveze, să își facă măh cont, pe Google, la AdoWords, îl învăț eu”! Sau SĂ-ȘI PLĂTEASCĂ ÎN MĂ-SA CARȚILE DIN BANII FURAȚI PE CASELȘE LUATE CU ACTE FALSE, nu să îi plătesc eu măh.. ICR!

Ce? vă e că o să fiu arestat? pentru cele scrise? ok, o să mă faceți dizident, e ok.. De undeva trebuie să înceapă! Dar din păcate, pentru voi, măi maimuțoi politici, pe unii dintre voi, vă cunosc bine măh, nu vă face pielea două parale.. Tu, tăricene, pe vremea când făceai anticameră, (știi tu la cine) trebuia să te trimit pe scări măh, tu nu meritai să deschizi acea ușă! Acea ușă te-a făcut azi politician. da! Ca să poți să intri tu prin spate și să-ți faci mendrele.

Aștept să văd destituiri, la Poliția Română. Aaa, cum cine? păi ministrul tobă, el însuși un impostor de prim rang, nu știe cum să-și vadă numele mai puțin implicat în orice. Domnule Prim Ministru Cioloș, vă creditez cu încrederea mea! Găsiți și dvs un ministru de interne cu.. testicole. Vrem să vedem destituiri, vrem să scoateți din sistem acei ”lucrători” care pupă cururi politice. Vrem să îi promovați pe aceia care își fac treaba! Vrem.. să se întâmple lucruri, aveți o șansă nemaipomenită să vă luați un avânt. Ați putea fi (și cred că încă nu vă dați seama) promotorul unei noi clase politice românești. Aia care va face să dispară ..psd, pnl, pdl și alte creații puturoase ale sisemului corput și mincinos! Faceți-o, nu refuzați! Rezistați tentației și mai ales amenințărilor, pentru că este posibil să primiți susținerea totală a tuturor acelora înșelați de clasa politică, atâta amar de ani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu