luni, 18 august 2014

Prezidentiabili

Am asistat la o disputa! Era vorba despre semnaturile pentru candidatii la presidentia Romaniei. Imediat dupa acest lucru, am fost eu insumi implicat intr-o discutie in care.. eram combatut de cineva care imi spunea ca nu semneaza pentru Viorel Catarama, pentru ca nu are nicio sansa. Ok am spus. Daca stii ca nu are nicio sansa si totusi nu semnezi, nu este ca si cum te-ai teme ca s-ar putea sa gresesti? si de fapt sa aiba sansa?  Cu atat mai mult cu cat nu te opreste nimeni sa dai semnatura ta tuturor. Mie mi se pare fair sa dau semnaturi tuturor celor care vor sa candideze. Pana la urma, nu semnatura, ci votul decide. Mi se pare ca am devenit atat de ipocriti. Adica.. nu-i dau semnatura pentru ca nu vreau sa-l vad in liste! Si de-asta suntem un popor de perdanti, pe toate planurile. daca nu-i dai semnatura ta pentru ca esti "hater" in principiu, sunt de acord cu asta, iti meriti soarta. Vor vota pentru tine mereu, aia care primesc puiu' congelat de la vanghelie sau galeata de plastic mai rosie, sau mai portocalie.. (ca galbenu'/albastrui s-a cam decolorat..). Deci sunt de acord cu tine ca nu semnezi, din principiu. dar daca ai deja o culoare.. si totusi refuzi sa semnezi, inseamna ca te temi. Inseamna ca nu ai cum si nu poti fi niciodata fair intr-o lupta. Si din nou se alege prafu de ea de democratie, de sansa..

Eu semnez! pentru toti cei care au nevoie de semnatura mea. Eu nu confund dreptul cuiva de a-si masura puterea electorala cu imaginea negativa pe care o am despre el. Ce credeti? daca nu-i dau semnatura mea lui Kelemen Hunor, asta inseamna ca nu va strange 200.000 de semnaturi? dar gues what? i-o dau! pt ca nu ma tem ca ar putea ajunge presedinte.

Asadar, exista persoane care se tem ca Viorel Catarama ar putea ajunge presedinte! Bine, le inteleg! E greu sa accepti un candidat care nu face "combinatii'. Si noi suntem un popor de combinatori, prin definitie. E greu, foarte greu sa schimbi mentalitati. Dar pentru ca m-am saturat de tot ce inseamna clasa politica actuala vreau o schimbare! Si nu una de fond, ci una radicala. Gata! Ajunge cat ati furat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu