miercuri, 23 ianuarie 2013

Suntem pierduti!

Am schimbat PDL-ul, asa si? Noi "parlamentari" sunt vai mama lor! Indiferent cine vine, totul nu va fi decat o schimbare ciclica, pentru binele lor si al gastilor lor, al familiilor lor. Atat!. Nimanui nu-i pasa de "mase", de gloata. Totul e bulshit! Orice am vota,"noi" nu vom schimba niciodata nimic. Nu cred in democratie! DIncolo de asta, suntem o natie de puturosi si de betivi, am mai spus asta. Toata lumea asteapta sa dea statul. De unde sa dea statul? statul e falimentar din toate puncetele de vedere. Cel mai prost management e al statului, citeam deunazi o stire, ca nu stiu ce companie de headhunting de mare rating, a incasat 150.000 euro ca sa spuna ca actualul director al nu stiu carei companii de stat e cel mai bun manager :)))Despre ce vrobim? ce speram sa schimbm? suntem..prafff.

Absolut nimic din ce se intampla pe scena politica romaneasca nu vizeaza bunul mers al lucrurilor sau imbunatatirea vietii noastre. PSD-istii sunt comunisti, asta e clar. Liberalii.. nu mai conteaza, de cand e Crin.. e nul, l-a luat pe becali-n brate si behaie impreuna la usa lu' Ponta, pana cand tatucu iliescu va spune "raus".. si crin n-o sa stie ce l-a lovit..

In rest, parlamentarii nu vad decat.. burtica  lor pt urmatorii 4 ani. Atat! Ceea ce  nu am vazut eu in Romania este pragul bunuli simt in politica. Nu am nicio problema cu avantajele parlamentarilor. Trebuie sa aiba unde sa stea, evident, trebuie sa aiba un mijloc de locomotie.. dar.. faptul ca ei isi voteaza singuri aceste avantaje (si mai ales cuantumul lor) este suparator.Daca cineva ar putea sa le puna o frana, aproape ca m-as alia si cu curtea constittutional basista, numai sa vad ca .. a ajunge parlamentar in Romania nu trebuie sa fie echivalent cu gasirea  pestisorului  de aur care te face sa dormi zambind pt cel putin un mandat. Nu exista bun simt, nu exista masura!

Daca niste sociologi ar face niste teste si ar descoperi (in sfarsit) ca Romanii nu sunt nemti si "celalalt" nu conteaza, poate ca legile ar trebui schimbate intocmai.. Amenzi "suportabile" :))) Inca rad. Acest popor nu va fi civilizat niciodata decat cu biciul. Problema e ca in loc s-o facem noi insine ca sa ne fie bine.. ne tavalim pe jos si os a vina barosso cu bicoiul lui lung (cat o mai fi..) si o sa ne transforme in sclavi, pana cand o sa mancam friptura scoasa la imprimanta (ultima descopeirie americana..).

Mi-e dor de Antonescu, jur..Maresalul Antonescu, nu Crin.. Singurul regret in legatura cu Crin e ca nu l-am aruncat din tren cand ii curgeau mucii la usa lui Catarama.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu