miercuri, 1 august 2012

Testimoniale - Oameni si Companii de Succes - Florin Turloaica si BGS


L-am cunoscut pe Florin la un antrenament de tir cu arcul. Nu am impactat imediat insa, curand am aflat ca este director national de vanzari la BGS. wow.. mi-am spus!.. Din pacate, la vremea respectiva nu aveam o parare foarte buna despre BGS, subiectiv, venind din si cunoscand industria. Nu mai stiu practic cum am ajuns sa discutam, cred ca la un moment dat, venind de la un concurs, m-a luat cu masina si mi-am uitat telefonul la el..

Apoi, am aflat ca a convertit la "vanzari" mai multi oameni care fie nu aveau treaba cu securitatea.. fie nu aveau treaba cu BGS-ul. Abia atunci am inceput sa-l cunosc pe OMUL Florin Turloaica.

Intr-un moment "special".. am indraznit sa-l rog sa-mi ofere un job. In pofida tuturor estimarilor mele, da, am ajuns sa lucrez ca si colaborator (nu angajat) pentru BGS. Si am fost socat! L-am cunoscut si pe profesionistul Florin. Gestionand un pool de caractere dintre cele mai diverse, Florin reuseste sa faca fata cu succes unei acerbe competitii, reuseste sa vanda cea mai de succes companie de securitate din Romania, BGS. Florin gestioneaza mai mult de 30 de agenti de vanzari, unii cu vechime mare in BGS. SI vinde! Si vinde bine si tine steagul sus. Felicitari cu aceasta ocazie si lui Bogdan Oprea, ca a gasit un om ca el. Sincer, cred despre mine ca am abitlitati superioare in ceea ce priveste 'securitatea" ca si industrie, dar ca si vanzator si manager, ma inchin in fata profesionistului Florin Turloaica si recunosc ca nu as putea face ceea ce face el si inca avand un asa mare succes. Un fin diplomat, cu o putere de discernamant superioara, un om "cald" dar aprig atunci cand e cazul. Exact in spiritul BGS, acesta este Florin Turloaica!

Sunt fericit ca am cunoscut un astfel de om si sper sa il pot pastra ca si prieten :)

Cat despre BGS.. ramane fara discutie cea mai mare si cea mai puternica companie privata de securitate din Romania. Ceea ce fac baietii aia de la interventie, nivelul de operativitate la care au ajuns (si pregatirea lor) cu greu ar putea fi combatute si credeti-ma, am vazut (si condus cateva firme de securitate din Romania si nu numai). Exista cu siguranta si lucruri pe care nu le voi inghiti, in ceea ce priveste BGS, (nici cu miere), dar nu asta comnteaza. Sa-i dam Caesarului ce-i al Caesarului!

Cat despre actiunile caritabile organizate de catre BGS... Am avut ocazia sa particip si am vazut efortul voluntar pe care l-au facut compania si oamenii sai. Am vazut oameni plangand de fericire cand au vazut uniforma BGS si da, asta este cu adevarat un sentiment pentru care merita sa porti emblema companiei. recunosc (inca) mi-a fost destul de greu sa admit ca lucrez pentru BGS in conditiile in care (mea culpa) visam sa-i cumpar si sa-i inchid :)) (no offence). Dar dupa ce am cunoscut compania, consider ca am fost norocos ca am putut purta tricoul BGS.

Asadar, Florine, iti multumesc pentru sansa pe care mi-ai dat-o in a intelege ca sunt foarte putine firme in Romania care ar putea concura cu BGS-ul, iti multumesc pentru ajutorul pe care mi l-ai dat cand am avut nevoie de un job, iarta-ma ca am gandit preconceput in legatura cu BGS si te felicit pentru ceea ce faci acolo. Repet, il felicit si pe Bogdan ca ti-a dat aceasta sarcina, nu vad un alt om mai potrivit!

Multumesc echipei BGS si acelor oameni minunati pe care i-am cunsocut acolo, stiu ca industria este acerba si nu e loc pentru manusi albe, dar recomand si am sa recomand de acum incolo BGS pentru operativitate, seriozitate, pregatire! BGS - cea mai mare firma de securitate privata din Romania! Promit ca nu am sa va cumpar niciodata! :))))))))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu