luni, 30 iulie 2012

Testimoniale - oameni si companii de exceptie - Mihai Bocai si Telliso



l-am cunoscut pe Mihai in urma cu aproximativ.. 6 ani. Mi-a fost prezentat de catre o cunostinta comuna, pentru a ma ajuta sa-mi dezvolt afacerea. L-am privit neincrezator, parea un pusti simpatic. :)  Am aflat in prima discutie ca a lucrat pt IBM. Si asa am invatat ca nu e bine sa te lasi inselat de aparente. (stau si ma intreb ce impresie "vizuala" fac eu ducandu-ma sa vorbesc despre securitatea inteligenta :)) Macar cu Bocai, natura a fost mai darnica, l-a facut "Adonis").

Trecand peste latura fizica, a doua impreise pe care mi-a facut-o Mihai a fost ca .. este foarte bun, dar este fooooarte scump.. Ne-a fost greu sa lucram si sa inchegam ceva,  mai ales ca eu nu dispuneam de atat de mult cash. Am incercat sa lucram totusi si ne-a iesit partial, lansand prima revista de security management. Partea grea a negocierii a fost cand.. eu, incercand sa scot cat mai ieftin lucararea, s-a uitat la mine si mi-a spus: "zi ce vrei!" Direct si fara menajamente! Si"pustiul" simpatic m-a facut sa ma simt mai mic. Era direct si la obiect. mi-a spus in trei cuvinte ca vrea sa lucram dar sa-i fac concret propunerea mea. Si dupa ce i-am spus ca as cam vrea sa lcureze "pe datorie", m-a privit lung (nu mi-a dat un raspuns diplomatic) dar mi-a facut treaba. Nu stiu de ce, poate i-am parut simpatic? :)

Si binenteles, apoi ne-am imprietenit! :))))) Pentru ca (asta este autotestimonialul meu) am si eu un talent de a ma impreietenii cu oamenii care ma ajuta! O vreme nu am mai lucrat impreuna, apoi, , s-a ivit un nou proiect; www.infrave.com Si aici l-am vazut pe Mihai cu adevarat la treaba! SI i-am cunoscut echipa! O echipa cool, de tineri dezinhibati, care muncesc precum furnicutzele  si care fac o treaba nemaipomenita. Sunt cei din poza!

Mihai Bocai.. este cel mai tare project manager pe care l-am cunoscut ever si un profesionist desavarsit. Stie sa inteleaga nevoia clientului, o transpune perfect in termeni nu pierde timpul, este abil ca o pantera si maxim de eficient! Mihai "vede" banii clientului curgand in online, atunci cand nici clientul nu stie pe ce sta. Am vazut "minuni" facute de echipa Bocai in doar cateva luni, cand, companii aproape inexistente au inceput sa vanda si sa nu mai faca comenzilor, doar pentru ca Telliso a inceput colaborarea cu ei. Cu alte cuvinte, Bocai "is the golden fish you might dream on" cand vanzarile tale sunt la vale. Daca exista o sansa sa le ridici.. adica doar daca produsul este ok, Mihai Bocai te ajuta sa vinzi.. El nu iti vinde un burghiu cu care vrei sa dai o gaura, el chiar iti aduce gaura din perete, cu tot cu tabloul atarnat.

So, Telliso, cea mai tare echipa de online content management cu care am lucrat (si lucrez). Mihai Bocai, cel mai tare project manager de online (si nu numai)!

Bravo Telliso! Bravo Mihai, sau cum zicem noi latinii "keep up the good work!" :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu