joi, 19 iulie 2012

Testimoniale - Companii si oameni de exceptie OttoBroker si Victor Sraer


Al doilea testimonial din campania mea ii este dedicat lui Victor Sraer si companiei sale, "Otto Broker de Asigurare".
L-am cunoscut pe Victor in urma cu mai bine de 10 ani. Contextul de atunci nu-mi spunea in niciun fel cat de departe va ajunge sau, cat de mult voi beneficia de ajutorul lui. Personal, consider ca Victor este unul dintre cei mai bine pregatiti oameni pe care i-am cunoscut, in domeniul lui si nu numai. Un finantist de exceptie, un vizionar si un om de o calitate exceptionala. Practic.. un model, cel putin pentru mine. Perseverent pana la incapatanare, focusat, rabdator (mare calitate!!..) de o inteligenta sclipitoare si posesor al unui bunt simt care cel putin pe mine ma face sa rosesc,Victor si-a adus businessul la nivelul unui imperiu. Este astazi unul dintre cei mai buni brokeri de asigurare din Romania. Vorbind despre compania sa, cred ca astazi, imi pot permite sa spun ca a ajuns la acest nivel datorita abordarii care nu este nicidecum una cantitativa, ci din nou, orientata spre nevoia clientului. Rar mi-a fost dat sa vad un om care cheltuieste atata energie intelegand ce are nevoie clientul, (de cele mai multe ori, chiar mai bine decat acesta insusi:)) Mi s-a intamplat nu de putine ori ca discutand cu el in cautarea unei solutii, sa-mi dea un raspuns salvator, facandu-ma sa par ridicol in incercarea mea de a asambla o idee. el o face atat de simplu si direct :)

OttoBroker este o maaaaree familie, o biserica si o companie in acelasi timp. Este una dintre acele companii in care pasind, simti cum respira. Respira cu totul in ritmul lui Victor Sraer. Nu poti lucra cu Victor decat daca esti extrem de competent, serios, muncitor si devotat. Pentru ca exact asta da el mai departe clientilor sai; competenta, seriozitate, devotament. Este una dintre acele companii care isi permita sa spuna ca are aceiasi clienti de 10 ani, eu nu cunosc prea multe companii care sa se poata lauda cu asta. Am cunoscut destule companii de asigurari (in rigiditatea lor) dupa cum cunosc destui "brokeri" si agenti care vand asigurari.. OttoBroker nu se poate incadra in categoria acelora care ..doar vand asigurari. OttoBroker chiar iti aduce umbrela exact inainte sa inceapa ploaia. Da, asta e sentimentul!. Am lucrat cu Otto ,voi lucra si voi recomanda cu caldura aceasta companie, cel putin atata vreme cat la conducerea ei se afla Victor Sraer.

Revenind la omul Victor Sraer.. trebuie sa spun ca.. nu-i ajung nici la degetul mic de la picior din niciun punct de vedere. cand l-am cunoscut, in prostia si in aroganta mea, il consideram un pusti tocilar pus pe facut business.. Ulterior, Victor a fost ajutorul esential pe care l-am primit in business, datorita lui am supravietuit unui dezastru finanicar (si nu numai). Nu am permisiunea lui sa descriu aici natura ( si nici valoarea :))))))))) ajutorului, dar pentru ca acest lucru este un testimonial si de ce nu, un omagiu (Thank you Mister!) pot sa spun ca am inceput o relatie de pe pozitia eu potential client , el furnizor, evoluand la parteneriat (foarte repede), depasindu-ma, lasandu-ma in spate, aruncand franghia dupa mine in groapa, ulterior.. angajandu-ma :) da, nu mi-e deloc frica si nici rusine sa o recunosc! Victor Sraer chiar merita orice exercitiu de sinceritate. Tocmai pentru ca el insusi este asa!

Oricarui om serios ii doresc sa aiba in apropierea sa un Om ca Victor Sraer si daca poate sa faca asta, sa cheltuie tot ce poate el pentru ca acest lucru sa se intample. Am spus "serios" pentru ca am omis sa spun ca oamenii neseriosi nu-i plac lui Victor. Si nici naiv nu este, nu poti sa profiti de el decat daca el insusi vrea sa crezi asta!

Victor mi-a fost mai prieten decat multi dintre cei pe care eu insumi i-am numit asa de-a lungul timpului (si n-au fost). Nu mi-am respectat promisiunile pe care i le-am facut (shame on me!) si totusi.. (atentie) totusi am avut always usa lui deschisa. Nu am inteles niciodata de ce. I-am dat motive sa ma faca neserios, sa ma puna in categoria alora pe care sa nu mai vrea sa-i vada si totusi.. m-a angajat cand nu aveam job, m-a primit si m-a ascultat, m-a sprijinit in ideile de business, mi-a dat sfaturi si mai presus de toate, mi-a dat lectii de "prietenie" pe care nu ai cum sa le uiti decat daca esti idiot. Iar eu nu sunt (intru totul!:))


multumesc Victor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu