marți, 17 ianuarie 2012

Dati-mi va rog un glont!...

mergeam azi cu mașina prin oraș, și în Piața Charles de Gaule am avut o revelație; suntem cu multe sute de ani în urma civilizației.. Am stat blocat în rond, pentru că deși aveam verde, cei care veneau din dreapta blocaseră intersecția.. Pur și simplu știu, orice mi-ar spune oricine că.. în țara asta nu există nici credință, nici respect, nici.. mândrie. Toți suntem niște hiene!. Atenție, am spus SUNTEM, deci nu m-am scos din schemă. Am tot avut discuții cu ”creștini” care mi-au spus că.. trebuie să am răbdare.. că numai cu binele poți atrage binele.. wtf?..

Facem revoluții ca să furăm telefoane și să distrugem, punem viețile celorlalți în pericol din teribilism (și ne filmăm și ne punem pe iutub) ne punem numere ”jmechere” la mașină ca sa fim altfel.. si toți, fără excepție căutăm scurtăturile ca.. în eventualitatea unui dezastru, să scăpăm noi și cu ai noștri, pe cine păcălim?  dacă la un simplu sens giratoriu am avea decența de a nu ocupa intersecția (din prostie sau egoism) poate am avea o șansă să schimbăm ceva, dar nu avem.. Și atunci.. știți, primim un pui și o găleată și punem ștampila unde trebuie, facem din manele opere de artă și ne creștem ratingul..ieșim cu galeria sa ne rupem picioarele cu jandarmii, votăm ”romanii au talent”, jucăm tele euro-mondo bingo la antene, ne uităm zi de zi cum gheorghe cu clase cât are trenul își ucide ”concubina” de 62 de ani cu toporul (pentru că l-a înșelat), sau asistăm la ”tokșoul” cu antenele învălurite de discursul furibund și plin de ură personală al lui Crin și Ponta (dându-mi senzația că vor face același lucru ca basescu imediat ce vor pune mâna pe putere)..

Ce viață frumoasă avem :))) Sunt mândru că sunt român cum sunt mândru că nu sunt taliban. Așa că.. mi se pare firesc ca irinel vrea sa se facă politician (după ce a scăpat de bătaie pentru că a inventat columbenitul) sau că accent este socotită trupă de muzică.. ce să mă mai mire?

Concluzia mea este că suntem o nație de rahat ( iertați-mi cuvântul nație!) și nimic pe lumea asta nu-mi va mai schimba părerea!

Emigrați, Emigrați, Emigrați - Vivat Arafat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu