miercuri, 28 decembrie 2011

Vocea Romaniei si Stefan Stan

..ma simt dator sa raspund unui comentariu de pe postul anterior..
Nu am spus nicio secunda ca nu ma bucur pentru Stefan, cu atat mai mult cu cat il cunosc (si am sa i-o spun  in fata pentru ca este prietenul meu). Dar, ca om care am tinut microfonul in mana (doar pentru asta) spun  doar atat; prietenie sau nu, corect este ca CEILALTI au cantat mai bine. Eu nu am spus ca prezentarea lui Stefan nu a fost exemplara (la nivelul lui). Eu am blamat Protv-ul pentru manipularea ordinara pe care o fac, au facut-o si o vor face, speculand nu valorile cu adevarat ci oportunitatile de rating pe criterii emotionale. In toate celelalte tari, "the voice" sunt ..voci de exceptie.. "the tallent" sunt talente, nu amarati care canta hip hop "romanii au talent". Si da, Stefan a gresit si versurile si notele si.. vivo per lei a fost o piesa pe care a salvat-o Andra. La fel cu Loredana si-a batut joc de Dragos pocind versurile de la "con te partiro" pentru ca dupa aceea sa spuna ca ea vorbeste bine italiana.. WTF?..

Deci, nu am nimic cu Stefan, abia astept sa-l strang in brate daca poate intelege ca ce am scris eu este ceea ce cred si nu pot fi pupancurist. Si evdient nu ma raliez cu cei care au dat in stanga si in dreapta cu noroi, insa, am spus-o si am s-o repet la nesfarsit, chiar cu riscul ca Stefan sa se supere; in seara finalei.. el a fost cel mai slab dintre cei 4. Punct! Bravo Stefan ca si-a speculat sansele, rusine Protv!

Si la naiba, daca ma enervez, la urmatoarea editie sunt pe scena, ce daca am 41 de ani! :)

Un comentariu: