sâmbătă, 14 mai 2011

Buzdugan se-nseala; www.siemensservice.ro este service de anii 84, nu de 2011

cu 4 ani mi-am cumparat electrocasnice de la siemens. Am zis ca..na, sunt de firma, deci sunt "altfel".

Recent, frigiderul meu "no frost" a inceput sa picure si sas nu mai raceasca. Congelatorul mergea insa. Motorul zumzaia in draci. Am zis, ok, asta e, hai sa sunam la un service autorizat. AM intrat pe net si dupa o cautare de baza, gasesc www.siemensservice.ro. Hm? saitul pare destul de oficial.

AM intrat, am gasit numerele de telefon si am sunat. Un tip destul d eok, mi-a spus ca el nu e la birou si mi-a dat numarul de telefon al frigotehnistului "Tanase". L-am sunat pe dl Tanase, care mi-a raspuns..perfect comuinst, cu un "alo daaa.." din-ala din fundul sictirului sau... am spus care e problema, m-a intrebat din ce an e frigiderul si.. mi-a zis sa-l sun peste fo 2 ore ca e la o lucrare. Am stat sa treaca timpul si dupa 2 ore fix il sun pe nea Tanase. Acesta ma mai intreaba inca o data ce frigider am, din ce an si-mi zice ca.. nu poate ajunge la mine azi dar ca "poate incerca sa treaca maine"..

In timp ce discutam cu el, ii dau adresa, cu directive cums a ajunga si imi zice ca poate imcerca totusi azi sa vada.. Il intreb cat costa deplasarea si la ce sa ma astept in teremeni financiari si imi spune ca ma costa 50 de ron deplasarea (numai). Am zis ok, va astept, asta e, s-a stricat frigiderul, ce pot face?

Dupa 20 de minute.. ma suna nea Tanase si ma mai intreaba inca o data din ce an e frigiderul.. Ii spun inca o data 2007, dupa care imi zice;

  -aaa.. pai n-am ce sa-i fac. E arsa o placa pe care io nu o am.. puteti incerca sa mergeti la aia care vi l-au vandut si sa incercati pe garantie ceva.
  - pai cum domne', zic eu, sunteti service siemens si imi spuneti practic ca trebuie sa arunc frigiderul?..

Aproape gata sa ma dau batut, inchid telefonul nervos si ..ma gandeam ce mai pot face? Imi este greu sa accept ca trebuie sa arunc un frigider de 2000 de euro..

Intru inca o data pe net si mai dau o cautare, poate e.. nea Tanase de la serviceul siemens cam idiot..

si intru pe www.service-reparati-frigidere.com si sun la numarul de telefon afisat chiar in prima pagina. Nu-mi raspunde nimeni! inchid si ..dupa aprox 5 minute ma suna cineva:

_ Buna ziua, m-ati sunat, imi cer scuze, nu am putut sa va raspund, spuneti, cu ce va pot ajuta, sunt de la servisul de frigidere..

Eu, placut surprins, ma apuc sii ii povestesc omului ce am patit si acesta imi spune:
-domne', linisti-va! Ati dezghetat vreodata frigiderul?
- niciodata, zic eu ca idiotul.. Ma gandeam ca daca e "no frost" nu trebuie dezghetat..
- ba nu, dezghetati-l 24 de ore, dupa care il bagati in priza si va merge perfect..
- cum? adik imi spuneti ca nu trebuie sa-mi arunc frigiderul? nu mi s-a ars nicio placa electronica pe care siemens n-o are la serviceul lor autorizat?

- nu domnule, stati linsitit. A facut un dop de gheata, faceti cum va spun eu si va merge..

Ii multumesc omului, nici nu stiu cum il cheama. Am salvat pagina de net si am facut ce mi-a spus.

A doua zi frigiderul meu functiona perfect si fara nicio reparatie, fara 50 de ron  deplasarea lu' nea tanase de la service siemens :))

Asta este Romania pe care o parodiaza Bzdugan in reclama lui.. Nu e de anii 2011, nu- s-a schimbat nimic

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu