joi, 17 martie 2011

Japonia, taram blestemat

Nu pot descrie emotia pe care o simt, gandindu-ma la Japonia. Asta doar pentru ca este una din tarile pe care mi-am dorit intotdeauna sa le vizitez si pentru ca eu, personal, consider ca este una dintre cele mai civilizate si mai disciplinate natii de pe pamant. De ce li se intampla tocmai lor?... Jur ca nu sunt fals si ..pot sa recunosc ca in nicio alta parte a globului un asemenea dezastru nu ar fi avut un asemenea impact asupra mea. Ma impresioneaza demnitatea acelor oameni. Mi-e rusine din nou ca sunt roman, pentru ca mi-as fi dorit sa ma nasc (macar..) acolo. Nu am avut aceasta sansa.. Treceam ieri pe bulevard si dintr-un mertz alb rasunau manelele de se auzeau in tot cartierul.. Si orice mi-ati spune, da, imi doresc sa ma fi nascut (macar..) in Japonia. Popor cu demnitate si coloana vertebrala nealterata. Poate ca n-o sa vina un asemenea dezastru peste noi (pentru ca daca vine, noi suntem rasi de pa fata pamantului) dar in mod cert Japonia, nu cred ca merita asta. Nu vreau sa spun prin asta ca am merita-o noi. Dar daca as fi un bun crestin si m-as uita in jurul meu, as intreba (sper) retoric :" Doamnee, cat ne mai rabzi?.."

2 comentarii:

  1. Putin optimis n-ar strica.. sigur si-n Japonia sunt ceva manele sau alternativ :) Si cel putin 10 mertane/ferrari cu muzica la maxim - ai citit oare cate masini de lux se vand in Jap? Oare toti or fi... cizelati sa zicem? Refuz sa cred... cat despre ce se intampla acolo.. Doamne ajuta-i! DA, cultura extraordinara, oameni foarte/poate cel mai bine crescuti... ma uitam la filmuletele din supermarketuri si ei tineau rafturile cu biscuiti sa nu cada... WOW.. si premierul iese pe media si spune "Dati mancare oamenilor gratuit! Are bani banca Jap, don't worry.." si preturile alimentelor au SCAZUT cu 40-60m%.. Mda... Brilliant... Intr-o luna sunt pe picioare si pregatiti de sarbatoare cred eu..

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai si atunci? ce optimism, Ionut?.. La noi, daca se va intampla "ceva" in loc sa tinem rafturile le vom darma ca sa putem fura mai usor, iar premierul o sa iasa pe post si os a spuna "noi, suntem alatrui de voi..":)) si da, poate nu e asocierea cea mai fericita cu manelele, ca poate au si ei interlopii si Yacuza si problemele lor, dar ale noastre sunt.. acute

    RăspundețiȘtergere