joi, 10 februarie 2011

"Stolen from Virgin Airlines" - avertisment sau titlu de glorie?

Nu am zburat niciodata cu Virgin Airlines (dar mi-as dori)! Am auzit insa o poveste interesanta cu privire la faptul ca suportul de tacamuri de la business class este un avion din argint, cu sigla Virgin si pe care scrie "stolen from Virgin Airlines". Cu toate acestea, clientii "fura" aceste obiecte. Partea interesanta este ca Virgin pune aceste pierderi pe seama departamanetului de marketing la capitolul "advertising" :)

Poate ca nimeni nu sesizeaza umorul, insa, pe de o parte nefiind explicit faptul ca clientii pot pleca cu obiectele respective, este un titlu de glorie sa poti sa "furi" o astfel de amintire. Evident, cei care ar face asta, nu sunt aceia care dupa aceea ar topi avionul ca refoloseasca argintul, (pentru ca inca mai cred si sper ca manelistii vor folosi mertzanele (albe) ca sa calatoreasca si nu compania Virgin...) dar iti trebuie totusi o doza de curaj sa te inhami la un asemenea proces.

Stau si ma intreb daca Virgin a facut cumva un calcul asupra impactului pe care brandul il sine, il are la nivelul consumatorilor sai si daca, nu cumva, aceasta mare organizatie a gasit modalitatea extraordinara de a-si face cea mai ieftina cu putinta reclama, dintre reclamele scumpe destinate calatorilor de nivel "business class, targetand exact profilul consumatorului smart, puternic, inteligent pe care sa-l recompenseze astfel.

Si atunci ma intreb: "stolen from virgin airlines" este avertisment sau titlu de glorie pentru "raufacator"? :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu