luni, 14 februarie 2011

Mass Media romaneasca m-a sinucis!

Mie personal mi-e sila!.Am ajuns.. fara sa vreau, pur si simplu, nu mai suport sa vad stirile sau emisiunile romanesti. Mi-e sila de Pro-tv, mi-e sila de Antene, mi-e sila de ziarele de rahat, mi-e sila de radiourile romanesti. Ba nu, ascult Guerilla (dar numai dimineata). Poate cu mici exceptii, exista cateva personaje pe care inca le mai suport si pe TV, gen.. Razvan si Dani, poate un pic Mircea Badea, Oreste si ..cam atat. Pentru ce sa ma uit la televizor? Pentru ce sa cumpar ziare si reviste?.. La tv, antenele il desfiinteaza pe Basescu (dar parca tot e prea mult..) si au inmceput si ei precum protv-ul cu crimele gen.. maritza betiva din satul x l-a omorat pe "omul" ei (dar ei ii spun concubinul) cu y lovituri de cutit sau de topor. Asta pentru mine nu e nici stire, nici divertisment, nici posibila educatie pentru copilul meu. Precum in filmele americane proaste, atat actiunea cat si finalul sunt anticipate. Am obosit pur si simplu. Totul mi se pare atat de "zugravit", practic, nimeni nu-si mai ascunde tendinta de manipulare pe fata. "Prostilor, uitati-va cine sunteti, uitati-va din ce natie faceti parte, dintr-o  natie de betivi, de puturosi si de retardati.!" Ca sa nu mai zic ca ma obosesc reclamele idioate, facute pentru poporul idiot, acelasi care voteaza  pe baza de pui congelati arunctai din masini inainte de vot..

Nu in ultimul rand, singurul interes pe care l-as mai putea avea, ar fi acela al urmarilor unor stiri bomba.. Care raman etern.. undeva, suspendate, in aer. De exemplu, la un moment dat a aparut stirea legata de nu's ce ferarai care a omorat niste oameni, soferul fiind un smecher.. Nu mai stiu ce s-a intamplat, daca ala a fost condamnat, sau daca s-a scos.. Mass media nu mai socoteste ca trebuie sa inchida capatul de pod deschis. Nimeni nu mai vorbeste despre "relatia" Elena Udrea- Fratii Camataru (au avut firma? vuia presa romaneasca acum ceva vreme? care este adevarul?..) si asa mai departe.

Nu am pretentii de super fitze, dar as vrea sa vad si mass media pentru oameni cat de cat mai inteligenti. As vrea sa vad stiri si reportaje adevarate despre oameni adevarati, despre fapte minunate, programe educative pentru copii, ceva care sa rivalizeze cu "discovery" de pe care televizorul meu se mai muta cu greu.

Mass media romaneasca m-a sinucis pur si simplu. Pe mine ca si consumator. M-a facut ca incet incet, eul meu sa nu-si mai doreasca a primi informatii pe aceasta cale..

CE sa mai zic de reviste, de ziare? aceeasi abordare ieftina, pentru oameni ieftini. Imi este pur si simplu sila.

Oare ce invata viitorii jurnalisti prin scolile pe care le fac?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu