miercuri, 26 ianuarie 2011

E trist..si nu prea..


As vrea.. sa-i vad pe TOTI aceia care au continuat sa voteze PDL, tirandu-se prin piata Constititiei, pentru acei 5% pe care i-a luat base in plus. Si asta nu e tot. Am vaga senzatie ca exista inca destul de multi oamen...i care nu sunt constienti ca ce este cu adevarat rau.. INCA NU A INCEPUT. Nu va mai ramane nimic! Va fi "care pe care". trist este ca inclusiv parintii mei au votat cu Base. ba chiar, tatal meu imi spunea cu o zi inainte de alegeri ca.. nu sunt eu in masura sa discut politica cu el. Si azi mi se plangea ca i-au taiat nenorocitii pensia. Si nu m-am putut abtine sa-l intreb; dar nu i-ai votat tu? Si mi-a inchis telefonul. Sa rid sau sa plang?
 
Stiu ca alegerile au fost furate.. si nu prea.. Adica daca 30% din cei care se vaita azi nu ar fi votat IN BLOC cu PDL, furaciunea lor n-ar mai fi fost de ajuns.. Dar asa este neamul romanesc blestemat..
si am o viziune; vin iar alegerile, iarasi masi...ni cu pui congelati aruncati pe la intersectii, o marire de 2% la pensii si mesajul "iata ca ce a fost greu a trecut" si lucrurile pot merge in continuare. Furaciunea de 5% (marea furaciune) a fost pe diaspora, stima asta cu totii, dar insisit; apropos de blogul de mai sus; daca mama mea si cu tatal meu (si cu toti ceilalti parinti) ar fi votat.. altfel, furaciunea lor nu ar mai fi fost de ajuns..  Eu nu cred in democratie, asa cum este aceasta peiorata. Sau as spune ca democratia ar fi buna (specific natiei noastre) ca subansamblu al unei dictaturi. Cu alte cuvinte; radem, ne distram, dar in "incinta". Si aceasta incinta trebuie defi...nita. Noi altfel nu ne vom face bine niciodata.
Mi-am schimbat pararea despre Antonescu (in rau), desi l-am votat. mi se pare ca a capatat aroganta unui visator cu visuri inca nematerializate dar care deja crede ca are un ascendent cel putin regal. il cred ca e cinstit. Dar sunt la fel de convins ca .. aroganta si autosuficienta pot genera un lider cel putin la fel de periculos precum traian basescu (instinctual, incult..). Probabil ca la un moment dat.. "se va rupe ceva". Nu stiu ce, dar va veni poate nu prea tarizu.. o bomboana pe coliva care va sta sa explodeze. Sa inceapa macara sa se teama. Sa nu-si mai doreasca puterea, sa se teama sa se mai apropie.. Si abia atunci, poate ca "ceilalti", cu adevarat cinstiti, cu adevarat nationalisti, sa aiba o sansa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu